14 de nov. 2006

La televisió prompte canviarà...




L'altre dia estava llegint els articles del país sobre els cinquanta anys de la televisió a l'Estat espanyol. És curiós comprovar que els records dels articulistes (El Gran Wyoming, José Corbacho i Pablo Carbonell) són també els meus records -els meus alumnes de diversitat se sorprenien que encara em recordara de la cançó dels "chiripitifláuticos", a més del nom dels seus personatges. És que no hi havia altra cadena en aquella època! (llevat de la 2). I en aquestos cinquanta anys què? Molta evolució tecnològica i oferta, però sembla que estem igual: programacions paregudes i cada vegada la gent s'allunya més de l'aparell. La publicitat, la falta de seriositat en la programació, la tele-fem... Acabem emigrant a internet (no sacralitzem!) on podem triar i fer la nostra pròpia programació. I dins del ventall de possibilitats tenim les sèries de televisió. No t'has d'esperar un o dos anys- si són estrangeres- al doblatge o no has d'estat pendent dels canvis de programació i d'altres sorpreses. Darrerament estic seguint dues sèries que, confesse, m'estan enganxant: Prison brek i Lost. Vull destacar la primera -ja van per la segona temporada- per la gran qualitat dels seus guions i la gran actuació dels/de les seus/seues actors/actrius; no són els/les star systems de Hollywood, són grans professionals que tenen cabuda en aquestes sèries que triomfen per això i no per altres qüestions. Ja em direu!

1 comentari:

Carlos Miragall ha dit...

Enhorabona Miquel per endinsar-te en aquest món. T'assegure que t'ajudarà a evitar penes i aconseguir moltes alegries. Ànim ii endavant!